Online bijeenkomst ‘Goed werkgeverschap in coronatijden’ met tips en uitwisseling van ervaringen

Geplaatst op 26 september 2020 -

Hoe loods je als werkgever je medewerkers door deze rare periode? Het leven is ingrijpend veranderd door de coronacrisis. Het leidt (ook in de toekomst) tot spanningen en uitval. Voorbeelden: onverwerkt verlies van een dierbare, het combineren van werk- en zorgtaken, een andere manier van werken, nieuwe communicatievormen, overbelasting in het werk. Werknemers helpen om aan het werk te blijven is meer dan goed werkgeverschap: het voorkomt ook kosten!

In deze digitale workshops geven we je tips, links naar informatie en gegevens van organisaties, die jou van nut kunnen zijn. En wisselen managers en HR professionals hun ervaringen en ‘best practices’ uit. De workshop organiseren we in samenwerking met de AWVN.

Datum en tijd
De online bijeenkomst vindt plaats via Microsoft Teams op dinsdag 6 oktober 2020 van 14.00 uur tot 15.00 uur.

Aanmelden
Geïnteresseerd? Meld je dan aan door een e-mail te sturen naar
info@opgenomenopdewerkvloer.nl onder vermelding van ‘Goed werkgeverschap in coronatijden’. Een link naar de bijeenkomst wordt toegestuurd.

Klik op de buttons hieronder om de brochures voor werkgevers te bekijken.
Opgenomen op de Werkvloer – voor werkgevers

Tips voor werkgevers in coronatijd